HTML

Rum szóda

"Iszok a tegnapra, iszok a mára, Iszok az új évre, iszok egy új májra, Iszok mert az életben, örökké szoptam, Iszok, iszok, iszok, iszok csak mert szoktam, Mindenből iszok, mindent megiszok, Mindenre iszok, mindent bevedelek, Mindegy mit iszok, mindegy hol iszok, Mindegy hogy iszok, vedelek, vedelek vede-vedelek"

Utolsó kommentek

  • Borsodi betyár: Azért szerepeljen itt a megfejtés is. A tábla a magyar billiárd nevű játék eredményjelzője. Mi nag... (2010.11.01. 17:18) Kocsmai Játékok II. rész: Hargita
  • froccsos: hazai rumok közül ez a kedvencem! szóda nélkül! (2010.09.18. 22:34) Rum szóda
  • brody: :) Amúgy tegnap este 8kor mentünk a Borozóhoz (hivatalosan 6kor nyit), természetesen zárva volt, m... (2008.08.03. 14:23) Ábrándos szép napok
  • Dr.Gonzó: Valahogy sejtettem a nickedből, meg aztán idegeneknek nem szokásuk nálam kommentelni:) (2008.08.02. 19:44) Ábrándos szép napok
  • brody: Amúgy Dóri vagyok/voltam/leszek:) (2008.08.02. 11:22) Ábrándos szép napok
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Borsodi betyár: Azért szerepeljen itt a megfejtés is. A tábla a magyar billiárd nevű játék eredményjelzője. Mi nag... (2010.11.01. 17:18) Kocsmai Játékok II. rész: Hargita
  • froccsos: hazai rumok közül ez a kedvencem! szóda nélkül! (2010.09.18. 22:34) Rum szóda
  • brody: :) Amúgy tegnap este 8kor mentünk a Borozóhoz (hivatalosan 6kor nyit), természetesen zárva volt, m... (2008.08.03. 14:23) Ábrándos szép napok
  • Dr.Gonzó: Lajos talán csakk tudna a link-el valamit kezdeni ha az egy pia lenne, mert nem hiszem hogy számít... (2008.07.21. 20:52) Egy környezettudatos alkoholista
  • Dr.Gonzó: Pont ez volt a baj hogy az okos kis sörcsapokból nem akartak sört adni mondván meleg meg lassú és ... (2008.07.08. 10:25) Messze VOLT...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pilsen, Lager és más zöldségek

2008.07.25. 11:27 Dr.Gonzó

Tegnap este Balázsban maradt minden reménységem, hogy be fogok készülni, miután Charmó lemondta a részvételét. Nem is kellett csalódnom. Mindjárt be is kezdtünk egy cigivel egy rókusi játszótéren. Szipkával nyomtuk, amolyan Raul Duke modjára. Ezek után célbavettük a Patkó sörözőt és elbotorkáltunk odáig, de újra rá kellett jönnünk hogy ez a hely hétköznap 10kor zár. Így hát maradt a Lavina mint alternatíva ahol aztán heves vita bontakozott ki közöttünk a Pilsen és a Lager sörök mibenlétéről. Létrehoztunk egy analógiát, miszerint a Pilsner tipusú söröknek zöld a cimkéje és a Lager tipusúaknak meg Piros. Jó péda az MB sör ahol a Pils a zöld és a másik a piros. Be is soroltuk gyorsan az ismertebb magyar söröket így (Soproni, Borsodi,Dreher:zöld tehát Pils), viszont Balázs azt állította, hogy az Arany Ászok is Pils ami megdöntötte volna az elöbbi elméletünket. Fogadtunk is rögvest ki-ki a maga igazára egy Pils-Lager Arany Ászokban.

A Lavina belső termében néhány degenerált fiatal azzal szórakoztatta magát, hogy a telefonjukról diszkóztak. Miután elindultunk, hogy bezúzunk az utolsó 83-assal a városba mi is kedvet kaptunk ehhez a mulatsághoz és egymást szórakoztattuk különböző remek filmzenékkel. Éppen amikor a Piedone a Zsaru (Nem a Piedone Csukcsföldön!) zenéjét mutattam Balázsnak elég közelről, akkor néhány arra járó ember erősen kiröhögött. Ezek után mi is észleltük a mulatságos szituációt, hogy két faszi áll egymással szemben a kihalt utcán és valami tingli-tangli romantikus zenét hallgat nagy áhitattal.

Fel voltam készülve mindenre, ugyanis nálam volt a vasárnap zsákmányolt gumipók is. Gondoltam hátha szükség lesz rá. Miért is ne? Talán összekötözhettem volna vele Charmót ha felveszi a kobra pozíciót. Pusztán jóindulatból. Miféle istenfélő ember jár inni gumipókkal? Át akartam érezni a lélektanát!

A városban olthatatlan vágyat éreztem egy Frisch Fosh iránt és nem nyughattam míg nem jutok hozzá egyhez. Ez késöbb hibának bizonyult mert mikor leültünk egy másik rakétát begyújtani akkor és kábé minden slukk között felöklendeztem egy fél sajtburgert amit aztán jobbnak láttam kivetni magamból.

Következett a Planet Hollywood. Hol is máshol kereshettük volna az amerikai álmot mint itt? Idilli kép, félig alvó pultos, ketten nyomkodják a játékgépeket és ez a folyamatos pittyegés vegyül egy Lakatos Lajos Junior szám hangjaival a zenegépből. Üveges Kőbányai nincs, viszont van Adambrau ami zöld tehát Pils. A kék cimkés sörökről is alkottunk egy elméletet, hogy azok "blau"-k, mivel az kéket jelent Balázs szerint németül. És tényleg: HB (HopfBLAU) vagy LővenBLAU mind kék cimkés, tehát a kőbányai is Blau.

Végül az este megkoronázásaként egy tökrészeg csöves rámesett és indulatosan felszólított hogy segítsek visszatenni a fülbevalóját. Ez elég nehezen megnt már ekkor, viszont miután siker koronázta a próbálkozásaimat, hálája jelélül 500 forintot akart nekem adni amit nem fogadtam el, pedig így utólag belegondolva két üveg Pils Adambraut is vehettem volna rajta.

Szólj hozzá!

Címkék: hollywood lager pils gumipók amerikai álom piedone

A bejegyzés trackback címe:

https://rumszoda.blog.hu/api/trackback/id/tr23585029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása