Szerintem a Tesco egy világméretű összeesküvés keretében tervbe vette, hogy az ifjúságot olcsó és kurva szar piákkal fogja elbutítani, és így egy évtized múlva már csak a TS "prémium kvaliti" tömények fogják a fiatalok egyetlen életcélját képezni. Remek példa a napokban 990 Ft-os áron kapható tequilának nevezett ital, ami 7dl töményért igen jó ár.
Biztos a termékfejlesztő manager remek ötlete volt , hogy nevezzük el az italt egy mexikói szabdságharcosról, de véletlenül se írjuk jól a nevét, hanem sokkal inkább fordítva, amolyan magyarosan. Hátha így a magyar ifjúság majd közelebb érzi a szívéhez ezt a piát. Ez egyébként azért is felettébb különös mert a cimke tanubizonysága szerint a piát Mexikóban gyártják. Ebben az esetben végképp nem értem miért tettek a cimkére egy lovon ülő fegyveres nőt? Talán ő volt Pancho Villáné? Esetleg Pancho Villa késöbb Villa Pancho néven transzfesztita előadóművészként dolgozott egy cirkuszban ahol lovakkal közösült és ezért itta ezt a rettenetes piát? Végül pedig miért van egy kurva olcsó piában olyan fasza kis szelep amivel csak trükkösen lóbálva lehet önteni? Szerencsére már volt dolgom ilyennel és most nem törtem bele ollóval mint először.
Azért persze igyunk csak belőle jó sokat mert olcsó. Remekül tudom ajánlani baráti beszélgetésekhez Újrókuson egy padon ülve, ahol a nap korábbi szakaszában általános iskolások ütik el a szünidőt zacskóból technokol rapidot szívva, és annak hatása alatt furcsa krétarajzokat készítenek. Például karalábé fejű, nagy szőrös pöcsű embereket.
Éljen az új nemzedék!
Utolsó kommentek