HTML

Rum szóda

"Iszok a tegnapra, iszok a mára, Iszok az új évre, iszok egy új májra, Iszok mert az életben, örökké szoptam, Iszok, iszok, iszok, iszok csak mert szoktam, Mindenből iszok, mindent megiszok, Mindenre iszok, mindent bevedelek, Mindegy mit iszok, mindegy hol iszok, Mindegy hogy iszok, vedelek, vedelek vede-vedelek"

Utolsó kommentek

  • Borsodi betyár: Azért szerepeljen itt a megfejtés is. A tábla a magyar billiárd nevű játék eredményjelzője. Mi nag... (2010.11.01. 17:18) Kocsmai Játékok II. rész: Hargita
  • froccsos: hazai rumok közül ez a kedvencem! szóda nélkül! (2010.09.18. 22:34) Rum szóda
  • brody: :) Amúgy tegnap este 8kor mentünk a Borozóhoz (hivatalosan 6kor nyit), természetesen zárva volt, m... (2008.08.03. 14:23) Ábrándos szép napok
  • Dr.Gonzó: Valahogy sejtettem a nickedből, meg aztán idegeneknek nem szokásuk nálam kommentelni:) (2008.08.02. 19:44) Ábrándos szép napok
  • brody: Amúgy Dóri vagyok/voltam/leszek:) (2008.08.02. 11:22) Ábrándos szép napok
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Borsodi betyár: Azért szerepeljen itt a megfejtés is. A tábla a magyar billiárd nevű játék eredményjelzője. Mi nag... (2010.11.01. 17:18) Kocsmai Játékok II. rész: Hargita
  • froccsos: hazai rumok közül ez a kedvencem! szóda nélkül! (2010.09.18. 22:34) Rum szóda
  • brody: :) Amúgy tegnap este 8kor mentünk a Borozóhoz (hivatalosan 6kor nyit), természetesen zárva volt, m... (2008.08.03. 14:23) Ábrándos szép napok
  • Dr.Gonzó: Lajos talán csakk tudna a link-el valamit kezdeni ha az egy pia lenne, mert nem hiszem hogy számít... (2008.07.21. 20:52) Egy környezettudatos alkoholista
  • Dr.Gonzó: Pont ez volt a baj hogy az okos kis sörcsapokból nem akartak sört adni mondván meleg meg lassú és ... (2008.07.08. 10:25) Messze VOLT...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rum gyömbér

2008.06.04. 12:19 Dr.Gonzó

Igazán nem is szeretem én a rumot, de valahogy tegnap mégis azt ittam. A nagy Tescoban a kiváló TS Quality White Rum tünt a maga 7dl-es kiszerelésével, 38% alkohol tartalmával és 1299 Ft árával a legmegfelelőbb választásnak. Balázs, az én élő lelkiismeretem, óva intett attól, hogy a rum helyett egy másik bizonyára remek ital mellett döntsek. Ez az ital a "Hét Vezér" nevet viselte és 350 Ft(!) volt belőle fél liter 35%-os, a cimkéje szerint gyomorkeserű. Volt egy párja is aminek a nevére nem emlékszem de az csak 270Ft volt és szintén fél literes 35%-os gyomorkeserű. Biztos nagyon egészséges italok ezek és ezért dugják őket a legalsó polcra, de Balázs most eltántorított attól, hogy ezeket kipróbáljuk. Charmó tudom éppen az ellenkezőjét tette volna, és nem kizárt, hogy a közeljövőben ki fogjuk próbálni őket.
A rumot gyömbérrel ittuk meg Új Rókuson, ahol tisztára nosztalgikus hangulatba kerültem, lévén itt laktam 16 éves koromig és nem sok pad van a környéken ahol nem ittunk annak idején. Most rá kellett döbbenjünk, hogy most már tényleg nem sok pad van, mert jóformán mindet leszerelték. Ezt nevezem én fejlődésnek! Szegény ifjú panel alkoholisták hol igyanak?
Azért találtunk egy ép padot és elfogyasztottuk a rumot, aminek a hatására a Dugonics téren találtam magam ahol a következő emlékem, hogy Charmo adott nekem egy dobozos Arany Ászokot, amiért így utólag köszönet illeti. Hosszasan gyönyörködtem az új teccetős dizájnú dobozban. Charmónak volt még egy pelinkovaca amire ki tudja miért a leleményes szerbek egy kagylót(!) erősítettek szigetelő szalaggal. Nem tudom milyen nyeremény akció része lehetett ez, de talán ezért hívtam fel a Zsoltit, amit csak a telefonom híváslistájából tudtam meg utólag és jó lenne ha ebben vagy ő, vagy Charmó megerősítene.

5 komment

Címkék: tesco pad kagyló rum bebaszcsi teleport pelinkovac

A bejegyzés trackback címe:

https://rumszoda.blog.hu/api/trackback/id/tr76503008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Charmo · http://villamostura.fw.hu 2008.06.04. 12:53:19

Ha ezt a horvátok meghallanák, hogy leszerbezted őket, nem állnának jót magukért. A kagylót meg ebből kifolyólag nem a szerbek, sőt még csak nem is a horvátok erősítették az üvegre, ellenben Zsolt, amit ő töredelmesen bevallott neked telefonbeszélgetésetek alatt.
Vagyis meg tudlak erősíteni, valóban fölhívtad Zsoltot, és hosszasan beszéltetek is.

Viszont még a Sánta előtt hazatámolyogtál, holott úgy állt a megállapodásunk, hogy oda megyünk a sörök után.
Még adok néhány hívószót az estével kapcsolatban, amik valószínű nem sokat érnek, de hátha sikerül segítséget nyújtaniuk az emlékek felszínre hozatalában: "folklór műszer", horvát bán, Szombathely, teletubby, szunyókálás, toll

Dr.Gonzó · http://rumszoda.blog.hu 2008.06.04. 13:10:52

Hát ezek egyike sem mond semmit nekem. Viszont a szunyókálás és a toll miatt most mindjárt jól megnézem, hogy nem vagyok e összefirkálva, bár nem emlékszem, hogy elaludtam volna, de ennek az ellenkezőjére sem.

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.06.05. 19:02:49

Én otthon haldoklottam, Ti meg vigadtok. A minimum, hogy ilyenkor elmegyünk a balesetet szenvedett bajtársunkhoz, adunk neki is rumot (fájdalomcsillapítás), meg sört (folyadékpótlás), és megkacsáztatjuk (ami befolyik...).

Önző dögök!

Majd jól nemhívlak meg benneteket a "wecome back" felépülési bulimra. (Vagy meghívlak, de csak hajós szeszesitalt kaptok) (Vagy csak nem adok nektek másnap nadrágot kölcsön)

Dr.Gonzó · http://rumszoda.blog.hu 2008.06.06. 10:35:20

Ma már egész jól álltál a lábadod amennyire meg tudtam állapítani a szakadó esőben, és jó volt a tipped a Dugonics téri bérletárusról. Köszi!

vidéki men · http://sokallok.blog.hu 2008.06.06. 17:26:19

A vidéki men úgy támad fel, mint a Főnix!
De mire biztonságosan (és fájdalommentesen) tud közlekedni, addig még kell egy kis idő...
süti beállítások módosítása